
Reklama, zarówno papierowa, jak i ta, która została przygotowana z użyciem nowszych technologii, to doskonały sposób na dotarcie do odbiorców. Reklama na uczelniach wyższych umożliwia zaprezentowanie konkretnej grupie, tj. studentom i wykładowcom oferty, którą mogą być potencjalnie zainteresowani. Jaka forma reklamy będzie skuteczna na uczelni? Podpowiadamy.
Typy reklam stosowanych na uczelniach wyższych
Reklamy, które umieścić można w murach szkoły czy uczelni mogą mieć różną formę. Niektóre z nich to:
- reklama na ekranach LED,
- papierowy plakat,
- rollup,
- ulotki reklamowe.
Gdzie umieścić reklamę na uczelni?
To, gdzie umieścimy reklamę zależy od indywidualnej umowy z konkretną uczelnią lub wydziałem. Warto jest jednak, by widniała w miejscu często odwiedzanym przez uczniów czy studentów, tj.:
- przy wejściu,
- w holu głównym,
- w szatni,
- na korytarzu,
- przy kawiarni/sklepiku,
- przy wejściu do biblioteki,
- przy tablicy ogłoszeń.
Lokalizacja ma znaczenie! Umieszczenie reklamy papierowej, lub wyświetlanej na ekranie LED w takim miejscu gwarantuje wysoką jej oglądalność, a więc w efekcie skuteczność.
Reklama na uczelniach wyższych – przykłady
Zastanawiasz się, jakie produkty, usługi czy wydarzenia promować można na uczelniach i w szkołach? Placówki edukacyjne to dobre miejsce na reklamę:
- konferencji naukowych,
- wydarzeń kulturalnych (kino, teatr, koncert),
- wydarzeń branżowych,
- konkursów,
- artykułów papierniczych,
- usług.
Chcesz promować się na uczelniach wyższych? Sprawdź propozycje agencji reklamowych i zamów plakat lub wideo na telebim LED!