Jak przygotować katalog szyty?

Odpowiednio zaprojektowany katalog firmowy lub produktowy może być doskonałą formą skutecznej reklamy. Drukarnie oferują różne rodzaje katalogów, w tym katalogi szyte czy spiralowane. Poza dobrym projektem graficznym oraz treściami, duże znaczenie ma zastosowanie odpowiedniego papieru, jakość wydruku oraz oprawa. Obecnie najpopularniejszą formą jest katalog szyty. Zanim jednak zdecydujemy się na tę formę realizacji materiału reklamowego, powinniśmy wziąć pod uwagę kilka czynników.

Jakie parametry są ważne przy realizacji katalogu szytego?

Katalogi szyte mogą się od siebie znacznie różnić, dlatego nie wystarczy wybór samej metody. Równie ważne jest określenie pewnych parametrów, które zadecydują o ostatecznym efekcie końcowych. Warto określić m.in:

  • rodzaj papieru,
  • gramaturę papieru,
  • format,
  • liczbę możliwych stron w katalogu,
  • rodzaj zszywek,
  • rodzaj okładki.

Czy cena ma duży związek z jakością?

Niska cena nie zawsze musi oznaczać niską jakość. Często drukarnie oferują doskonałą jakość wydruku realizowaną w krótkim czasie w konkurencyjnych cenach. Warto przed wyborem jednej z nich, poszukać opinii w internecie oraz przykładowych realizacji.

Czy muszę dostarczyć projekt?

Niektóre drukarnie umożliwiają skorzystanie z usług grafika. W sytuacji kiedy nie posiadamy zaufanej firmy graficznej, jest to dobre rozwiązanie. Zanim jednak zdecydujemy się skorzystać, powinniśmy najpierw sprawdzić portfolio i zastanowić się, czy styl odpowiada naszym potrzebom.

Jak przygotować katalog szyty?
5 (100%) 14 głosów

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *