Reklama na uczelniach wyższych

Reklama, zarówno papierowa, jak i ta, która została przygotowana z użyciem nowszych technologii, to doskonały sposób na dotarcie do odbiorców. Reklama na uczelniach wyższych umożliwia zaprezentowanie konkretnej grupie, tj. studentom i wykładowcom oferty, którą mogą być potencjalnie zainteresowani. Jaka forma reklamy będzie skuteczna na uczelni? Podpowiadamy.

Typy reklam stosowanych na uczelniach wyższych

Reklamy, które umieścić można w murach szkoły czy uczelni mogą mieć różną formę. Niektóre z nich to:

  • reklama na ekranach LED,
  • papierowy plakat,
  • rollup,
  • ulotki reklamowe.

Gdzie umieścić reklamę na uczelni?

To, gdzie umieścimy reklamę zależy od indywidualnej umowy z konkretną uczelnią lub wydziałem. Warto jest jednak, by widniała w miejscu często odwiedzanym przez uczniów czy studentów, tj.:

  • przy wejściu,
  • w holu głównym,
  • w szatni,
  • na korytarzu,
  • przy kawiarni/sklepiku,
  • przy wejściu do biblioteki,
  • przy tablicy ogłoszeń.

Lokalizacja ma znaczenie! Umieszczenie reklamy papierowej, lub wyświetlanej na ekranie LED w takim miejscu gwarantuje wysoką jej oglądalność, a więc w efekcie skuteczność.

Reklama na uczelniach wyższych – przykłady

Zastanawiasz się, jakie produkty, usługi czy wydarzenia promować można na uczelniach i w szkołach? Placówki edukacyjne to dobre miejsce na reklamę:

  • konferencji naukowych,
  • wydarzeń kulturalnych (kino, teatr, koncert),
  • wydarzeń branżowych,
  • konkursów,
  • artykułów papierniczych,
  • usług.

Chcesz promować się na uczelniach wyższych? Sprawdź propozycje agencji reklamowych i zamów plakat lub wideo na telebim LED!

Reklama na uczelniach wyższych
4.8 (96.67%) 6 głosów

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *